.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف 400 هزار عدد مواد محترقه در مازندران

جانشين فرمانده انتظامي مازندران گفت: در روزهاي گذشته 400 هزار عدد مواد محترقه در مازندران كشف شد.

محمدحسين قبادي صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ هميار پليس در مدرسه راهنمايي فردوسي ساري اظهار داشت: اين مواد از كشورهاي ديگر وارد كشور ما و استان مازندران شده است.
وي با اشاره به اينكه اين مواد با هوشياري پليس جمع‌آوري شده است، اظهار داشت: پليس با كساني كه به قانون تمكين نكنند، برخورد مي‌كند.
جانشين فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينكه اين فرهنگ به غلط با مواد آتش‌زا و محترقه ترويج يافته است، بيان داشت: در دو دهه گذشته چهارشنبه آخر سال به اين گونه كه موجب آسيب ديدن افراد و نوجوانان مي‌شود، نبود.
قبادي با اشاره به نواخته شدن زنگ هميار پليس در مدارس استان و كشور همزمان با نزديك شدن ايام تعطيلات نوروزي گفت: پليس در استان مازندران 200 هزار هميار را در كنار خود مي‌بيند.
وي از همكاري 40 هزار نفر از فرهنگيان در كنار پليس به عنوان فرهنگ‌ياران پليس در استان خبر داد و تصريح كرد: اگر حساس نباشيم، حوادث رانندگي آسيب‌هاي جدي به بدنه جامعه وارد مي‌كند.
جانشين فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اينكه در 11 ماه گذشته 24 هزار نفر در كشور به دليل عدم تمكين عده‌اي در برابر قانون براثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند، خاطرنشان كرد: 300 هزار نفر نيز در جاده‌هاي استان معلول شده‌اند.
قبادي با بيان اينكه در ايام نوروز همانند سال‌هاي گذشته بيش از 15 ميليون مسافر وارد استان مي‌شوند، گفت: اقدامات امنيتي و پيشگيرانه در حال انجام است.
وي با اشاره به اينكه هيچ نهاد و ارگاني در كار خود بدون همراهي مردم موفق نيست، اظهار داشت: طرح هميار پليس يك اقدام مشاركتي براي اعمال قانون از سوي افرادي است كه به عنوان هميار پليس هستند.
جانشين فرمانده انتظامي مازندران با اعلام اينكه مازندران در كاهش تصادفات جاده‌اي جزو پنج استان برتر شناخته شده است، خاطرنشان كرد: فرمان اعمال قانون توسط هميار پليس از درون خانواده صورت مي‌گيرد كه اين طرح براي نهادينه كردن قانون است.
معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش مازندران نيز با بيان اينكه مشاركت دانش‌آموزان در اين طرح از امتيازات طرح هميار پليس است، خاطرنشان كرد: حل مشكل ترافيك، افزايش انضباط اجتماعي، كاهش سوانح رانندگي، استفاده از پل عابر پياده و افزايش ايمني از موفقيت‌هاي اين طرح است.
احمد فرهودي با اشاره به اينكه طرح هميار پليس از سوي سازمان بهداشت جهاني حمايت شده است، گفت: ده‌ها كشور خارجي نيز داوطلب اجراي اين طرح شده‌اند.
وي طرح هميار پليس را افزايش چشم‌هاي قانون خواند كه در كنار مردم و خانواده‌ها حضور دارد.
در اين مراسم زنگ هميار پليس در مدرسه راهنمايي فردوسي شهرستان ساري نواخته شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.